laupäev, 25. september 2010

Iroonia, ikka iroonia

Üks mu sõber kurtis üks päev seda, kuidas tal ei õnnestunud ühe suure firma kodulehekülje kaudu saada seda, mida ta sealt saada soovis ja mille jaoks see lehekülg loodud peaks olema. Minu peamine järeldus oli, et suure firma jaoks ei ole üksiku kliendi mure mingi probleem, see on selle inimese enda probleem. Kõige suurem iroonia on see, et leidsin vaid päev hiljem oma postkastist selle sama suure firma reklaami. Kust minu aadress nendeni jõudnud oli, on arusaamatu. Aga nende saadetud reklaam mõjus suurepärase irooniana – et kui mu sõbrale nad korralikku teenust pakkuda ei suutnud, siis on paras aeg hakata mulle rääkima, kui tore ja hea ja suurepärane firma see tegelikult on.

2 kommentaari:

viive ütles ...

:D haige maailm!

J ütles ...

Jah, haige, kui teeb rõõmsameelsest ja heatujulisest inimesest närvihaige...