laupäev, 25. september 2010

Looja ärevus

Eilse pärastlõuna tegelesin oma loomingu edastamiseks vajalike ettevalmistustega. Sai siin kirjutatud paar asja ühe eesmärgi nimel. Ja nüüd on tulnud aeg need ära saata. Ja nende toimetuste käigus siis tuli minu sisse see loojale omane ärevus – neist asjust, mis seni on olnud vaid asjad iseeneses, on saamas midagi enamat. Ja muidugi see tunne, et olen looja ja siinsamas minu käte vahel on minu looming, midagi, mis on minust alguse saanud ja mille oma käega olen kirja pannud. Muidugi on need siin kirjapandud sõnad suured ja veel suuremad on tunded, aga tegelikult tundsin ennast kirjutamise ajal pigem vahendajana – inimesena, kes paneb kirja neid mõtteid, mis kusagil õhus on ja ühel hetkel on leidnud alguse ja lõpu ja kõik selle, mis sinna vahele jääb.

Kommentaare ei ole: