pühapäev, 26. september 2010

Ei saa me läbi Lätita

Kui juba jututeema söögi peale läks, siis veidi teine vaatenurk ka. Avastasin siin ükspäev, et olen täiesti sujuvalt üles leidnud asjad, mis mulle lätlaste poolt valmistatuna iseäranis maitsevad. Esmalt muidugi Laima sefiir, mida aeg-ajalt ikka naudin. Nüüd on sinna lisandunud täiesti uus ja ootamatu artikkel. Need on täidisega präänikud - sellised mõnusad pehmed ja värsked, mille sisu annab veel erilise mahlakuse asjale juurde. Niiet, lätlaste tegemistesse võib suhtuda nii ja naa, aga mõnda asja oskavad nad ikka väga hästi teha.

Siia juurde ka kiitus meie kohalikule piimatootjale, kes taipas kondenspiima panna mõnusasse taassuletavasse kilepakendisse, mida on hea kaasas kanda ja mis ei pane kondenspiima kuivama, nagu see purgis leiduva kondenspiimaga paratamatult kippus juhtuma. Sest teadagi on matkasellidel (nagu mina oleks üks nende seast) vaja, et kondenspiim kaasas oleks ja sellises pakendis on teda mõnus kaasas vedada.

2 kommentaari:

viive ütles ...

jaa, mulle ka see pakend meeldib - ja sellest saab imehead jäätist ;)

J ütles ...

Mina kui suur jäätiselemb sooviksin saada osa sellest jäätisest ;-)