pühapäev, 26. september 2010

Info liikumise teekonnad

Kummalised on info liikumise teekonnad, avastasin eile. Minuni jõudis info, mis polnud mulle mõeldud (st info edastaja pidas mind selleks, kellele infot vaja on, küll aga olid teised inimesed, kes arvasid, et mina ei pea midagi teadma - ma ei oskagi arvata, kas ma ise oleks tahtnud neist asjust midagi teada või mitte). Mida ei tea, see ei saa ka haiget teha. On ju selline ütlus. Nii oleks pidanud see asi olema. Aga ikka leidis info tee minuni ja ikka oli ette nähtud, et ma saaks teada, mis toimub, saaks teada, millega toimetatakse. Pidin teadma, sest ilmselt oli see millegi jaoks vajalik. Et teaksin täpselt ja saaksin ikka lõpuni ja selgelt aru neist asjust, mida püüan enda jaoks mingi halli udu sisse peita.

Teine asi on muidugi see, et mind aina enam paneb hämmastama see, kuidas inimesed eeldavad, et kõik igal eluhetkel ühes tänapäevases suhtlusportaalis käivad ja seal kirjapandut loevad. Nõnda kipuvad tõeks minema mu enda sõnad sellesama suhtlusportaali kohta: "Eile üles pandud teada on (sealses ajaarvamises) juba päeva möödudes ancient history."

Kommentaare ei ole: