esmaspäev, 6. detsember 2010

Kas vedamine?

Juba eelmisel nädalal tundsin ennast nii kindlalt, et endas kahtlema ei pidanud. Mõtlesin siis, et see asi võib tekitada väga suure pettumuse. Kui olen endas kindel ega kahtle selles, et saaksin hakkama sellega, mida tegema peab, siis võib see viia selleni, et tulemus saab olema negatiivne.

Aga tulemus oli positiivne. Ja peaaegu hetkekski ei tekkinud kahtlust selles, mida ma tean ja oskan, mida omandanud olen. Loodan, et selle enesekindluse saan kaasa võtta ka sinna, kuhu mul edaspidi vaja minna on.

Kogu protsessi käigus leidsin ennast mõtlemas selle peale, kas on tegemist vedamisega või olen ma tõesti siis omandanud need teadmised ja oskused, mille omandamiseks sai õppimine ette võetud. Nüüd, kui kontroll on edukalt läbitud, võin tõdeda, et ehk siis ongi asi sedasi, et kõik need asjad on nii hästi kinnistunud, et polnud vaja millegi pärast muretseda.

Kommentaare ei ole: