reede, 12. november 2010

Peaaegu nutma hakkamas

See on ju ammu teada, et mul silmad märja koha peal on. Täna sain sellele taaskord kinnitust, kui lehitsesin poes ühte ajakirja.

Kuid mitte sellest ei tahtnud ma kirjutada. Suutsin ennast üllatada sellega, et see kättevõetud ja lehitsetud ajakiri minus sellise emotsiooni - nutmahakkamise lähedase - esile kutsus. Hing õhkas selle järele, mida ajakirjas näha oli, ja süda hakkas kiiremini lööma. Emotsioon oli nii ehe, et oli vaid üsna vähe puudu sellest, et ma sealsamas pisaraid poetama oleksin asunud.

Ajakirjaks oli "Yachting World". Ma ei oleks osanud arvata, et merehaigus minu sees on sellised mõõtmed võtnud. Eks praegu, kui merelesaamise lootused on väikesed, on see iseäranis terav vajadus. Aga küll tekivad ka need võimalused. Kuigi sel esmaspäeval ju alles sai merel käidud ja vajadust veidi vaigistatud, aga purjetamine on midagi sootuks muud, kui mootorpaadiga sõitmine.

Kommentaare ei ole: