esmaspäev, 8. november 2010

Midagi mäletada

Eks see ole ju teada tarkus, et kui inimene on ähmi täis, lähevad tal kõik asjad meelest ära ja segamini. Nii oleks pidanud minugagi olema. Kuid nii see asi ikka päris ei ole, sest ma mäletan peaaegu kõike. Mäletan peaaegu kõike, mis toimus ühel päeval poole aasta jagu tagasi. Ja täna sai üks ringidest taas täis - kui tookord olin reisijaks, siis täna juhiks, kuid siduv element oli üks. Poole aastaga võib paljugi muutuda! Kuid üks on muutumatu - see, et meri on kandvaks elemendiks.

Tagantjärele tarkusena võin muidugi öelda, et mul oli juba tookord õigus ja tegelikult olin õiges suunas liikumas, kuid siis sattusin ootamatult eksiteele - naiivne ja usaldav, nagu ma olen - aga nüüd on tee korrigeeritud ja loodetavasti ei kao teeots enam käest.

Kommentaare ei ole: