pühapäev, 11. oktoober 2009

Kui on antud näha

Leidsin oma akna all askeldamas linnu. Oli teine veidi isesugune, kui need linnud, keda seni tundma olen õppinud. Laususin sõna: "Seisa paigal, ära liigu enne kui ma olen saanud raamatu kätte, et järele vaadata, kuidas Sind nimetatakse." Läksingi riiulist raamatut võtma, hakkasin seda lappama ja kui leidsin sobiva koha, seadsin ennast taaskord aknast välja vaatama. Aga loomulikult polnud lind mu palvet kuulnud ja oli juba kuhugi kadunud. Jäin siis unistavalt aknast välja vaatama ja peagi märkasin, et lind oli ära läinud selleks, et oma teisi liigikaaslasi kohale kutsuda. Et ma saaks neid veelgi paremini vaadelda. Lind, kes sedasi käitus, tuli välja, on mänsak. Mõnikord lihtsalt on antud õnne näha, midagi uut ja huvitavat.

Kommentaare ei ole: