reede, 24. veebruar 2017

Aktiivne puhkus?

Hakkasin siin mõtlema selle peale, et ma peaks ju praegu puhkusel olema. Ja mitte selles mõttes, et mu selle nädala toimetamised on vähe vaiksemad või veidike teistsugused, kui viimasel ajal tavaks. Mulle on ju antud aastane puhkus, millest praeguseks isegi pool veel möödas pole. Aga selle järgi, kuidas mina siin praegu oma aega mööda saadan ja kuidas tööd teha vihun ja kuidas töid aina juurde kipub tulema, jõudsin järeldusele, et minu praeguse puhkuse peale vaadates võiks mõiste "aktiivne puhkus" saada sootuks uue sisu. Kui ka aktiivsel tööajal pole nii palju toimetamist olnud, kui praeguse puhkuse ajal, siis võib just sellisele järeldusele jõuda.

Aga, võttes nüüd veidi hoogu maha ja olles ära teinud kõik planeeritud töö, on mul täna, 24. veebruaril, täiesti töövaba päev! Ise ma nii otsustasin ja ise olin ka nii tubli, et sain oma tööjärje täpselt nii kaugele, kui planeerinud olin!

Ilusat Eesti sünnipäeva!


Kommentaare ei ole: