esmaspäev, 30. jaanuar 2017

Jälle ise olles...

Elu pakkus mulle võimaluse näha Nokia köögipoolt ja rääkida Nokias aastaid töötanud inimestega. Ka sellest, milline on nende arvamuse sel teemal, et nad nüüd taaskord vaid Nokia on. Muidugi oli neil heameel, et vahepealne eksimine Microsofti rüppe on nüüd läbi. Ja eks oli asi ka selles, et mobiilsidevõrkude ülesehituse poole peal pole Nokia oma positsiooni vist sugugi kaotanud, olgu lugu mobiiltelefonidega, kuidas on. Rõõm oli minulgi selle kõige üle.

Ja nüüd, olles just mõni hetk tagasi lõpetanud ühe Skype'ikõne, oleks mul mõnes mõttes hea meel, kui Skype oleks jälle vaid Skype, mitte osa suurest Microsofti pilvest. Sest siit ja sealt on hakanud läbi imbuma see, mida isegi olen nüüdsel ajal Skype'i kasutades kogeda saanud - et üldise arengu taustal tundub, et Skype'i töölesaamine ja kõnede püstihoidmine on oma kvaliteedis kaotanud.

Ma saan globaalsetest organisatsioonidest väga kenasti aru, aga mõnel juhul võiksid äraostmised olemata olla ja võikski tegijad ise olla edasi needsamad tegijad. Kuigi jah, kasutaja jaoks ei ole vahet, kes on omanik või mis on asja nimi, kui vaid lahendused toimiksid, nagu peaksid. Tean, et olen naiivne, kui arvan, et kaubamärgil oma rolli pole, aga sisuliselt peaksid asjad siiski nõnda olema, kas pole?

Kommentaare ei ole: