kolmapäev, 1. august 2007

Buldogi pubi

Kes Buldogi pubis pole käind,
see on ilmas vähe näind!
See pole kino ega klubi,
see on eht Buldogi pubi!

See on siis jupp ühest VLÜ laulust, mis mulle kohe pähe tuli, kui hakkasin mõtlema, et tahaks kirjutada Buldogi pubist. Juba pikemat aega olen neil päevadel, kui ennast hellitada tahan, seadnud sammud just sinna. Söögitegemine on neil väga hästi käpas ja kui peamiselt olen nautinud nende suurepärast omletti, siis nüüd olen menüüsse teinud väikesi muudatusi, st proovinud ka teisi nende poolt pakutavaid toite.

Tänaseks valikuks oli siis päevasupiks olnud lillkapsapüreesupp. Päevasupp on ju teadagi selle eesmärgiga tehtud, et kõigile ja odavalt, kuid Buldogi pubi polnud seejuures ära unustanud ka toidu maitset - supp oli lihtsalt võrratu. Olles jätkuvalt supist saadud maitsenaudingu võrgus, toodi mulle magustoiduks kohupiimapallid. Need olid otse ahjust tulnud ja tõeliselt suurepärased. Pole siis ime, et ootan juba järgmist korda, kui enda hellitamisega tegeleda saan. Igal juhul on Buldogi pubi väga hea söögikoht!

Kommentaare ei ole: