reede, 22. mai 2020

Rõõmu ja rahulolu

Kui mul talvel oli see õuepinksi mõte mu peas ringi käimas, siis ei osanud ma arvata, et see asi niimoodi realiseerub. Et tuleb aeg, mil see ongi ainus variant, kuidas trenne teha. Eile, kui päike kõrgel taevas siras ja oli juba kevadiselt soe olla, lustisid mu trennitegijad täiel rinnal, niiet rõkatavat naeru oli õhk täis ja jutuvada kaikus katkematult, ja siis tundsin ma, kuidas rõõm ja rahulolu minust üle ja läbi voogasid.

Täiuslik, ideaalne, luksuselu olid need sõnad, mis mu peast läbi käisid. Ja nii võibki olla väga hea - lihtsalt olla hetkes, mõnuleda, nautida, rõõmustada, naerda, naljatada. Värske õhk, linnud laulavad ja tuul sahiseb kaseladvas, silmapiiril säravad vaid rohelised ja sinised toonid - puud ja põõsad, taevas ja järv. Imeline, lihtsalt imeline!


Kommentaare ei ole: