teisipäev, 17. märts 2020

97 lugemist ootavat raamatut

Uues olukorras tuleb asjadele leida veidi teine lähenemine. Nõnda siis on ka lood sellega, kuidas raamatukogus käia ja kuidas endale lugemiseks uusi raamatuid saada.

Mingi aeg tagasi juba uurisin nende raamatute loetelu, mida olen aastate jooksul laenutanud. Ega tol korral sellele väga suurt tähelepanu pööranudki - lihtsalt, ühe kirjaniku osas soovisin võrrelda raamatukogu fondides leiduvat sellega, mida juba lugenud olen.

Nüüd siis tuli see teadmine taaskord tagataskust välja võtta - see teadmine, et selline võimalus on olemas. Ja kui esialgu mõtlesin, et teen seda võrdlust siis vaid ühe kirjaniku osas, kelle teoseid praegu ühes jorus lugenud olen, siis pärast esialgse nimekirja kokkusaamist mõtlesin, et võtan siis kogu oma lektüüri ette ja vaatan selle põhjalikumalt läbi.

Tulemuseks sain 97 lugemist ootavat raamatut. Tegelik number oleks vast olnud 96, aga kuna mulle see number ei meeldinud, siis leiutasin endale loetelu viimasest otsast veel ühe raamatu juurde.

Esimesed raamatud sellest nimekirjast sain eile juba kätte, aga nüüd pandi raamatukogu ka kinni, niiet, kui need loetud on, siis tuleb lugemisvara võtta kodusest raamaturiiulist, õnneks on sinna ikka üht-teist kogunenud ja mõni sellinegi raamat, mida veel üldse lugenud pole.

Kuid, praegusel ajal toimuvad muutused väga kiiresti ja tuleb välja, et elu tühja kohta ei salli - mu postkasti jõudis kiri teisest raamatukogust, mille lugejate nimekirjas olen, ja sealt avastasin e-raamatute laenutamise võimaluse ja nüüd ongi juba esimene laenutatud raamat viiendiku jagu loetud. Täiesti omaette kogemus on see, kuigi jah, selles valguses eelistan igal juhul paberversiooni. Kuigi-kuigi, praegu naudin raamatut, mida ma muidu vist lugeda polekski saanud ja eks ma olen omajagu rahul, et seesugune võimalus olemas on - aitäh!

2 kommentaari:

Indigoaalane ütles ...

Siiralt ja soojalt soovitan e- lugerit. Väga silmasõbralik.

J ütles ...

Suur tänu hea soovituse eest!