kolmapäev, 3. mai 2017

Nüüd siis hakkab tõde selguma

Saatsin oma proovitöö ära, selle, millega olin siin pikalt jorutanud. Ja sain sellise vastuse, mida ma sugugi ei oodanud. Eks ma saan väga hästi aru sellest, et minu peamine probleem oli selles, et ma tahtsin saada vastuseid sisulistele küsimustele, tuli aga hoopis vastus vormi kohta.

Ja see hinnang, mis asjale anti, oli ikka päris räige. Nojah, mis ma siis oskan selle peale arvata. Ikka on asi sedasi, et püüad kliendi soove täita ja neile vastu tulla ja mis siis ikka teha on, kui teed suures plaanis seda, mida klient soovib ja see tulemus siis kliendile ei sobi. Kuidas sellisel puhul käituda? Kuidas edasi minna?

Niikuinii on motivatsioon juba madal, nüüd siis veel selline boonus ka asja juurde. Ja tunne on selline, et hakkab selguma taaskord see tõde, millest olen mõnikord varemgi aru saanud - et mõnele kliendile ma ei suudagi tööd teha. Aga, eks paistab, mis edasi saama hakkab...


2 kommentaari:

viive ütles ...

Nojah, ju see on paratamatus, et mõni tõde selgub hiljem kui teine. Kuid positiivne on ju see, et ta üldse leidub.
Võiks ju nii olla, et Sinuni jõuavad vaid õiged ja inspireerivad valikud, kuid... iga asi on millekski hea ja vajalik ;)
(Ja - oi kuidas mind tüütab see kastike oma linnukesega, kuid samas on hea enesele ikka meelde tuletada ja kinnitada "Ma ei ole robot" - ei tea, et miks see masinavärk seda veel ei usu) ;)

J ütles ...

Jah, see on hea, kui saabub selgus...

Ja kaasaegses maailmas on nii vahva aru saada, et enda näol polegi robotiga tegemist - missugune ootamatu üllatus (teen ka kohe linnukese sellesse kasti ;-) )!