esmaspäev, 22. mai 2017

Nemad kaks, poiss ja tüdruk

Täna tuli see kujutluspilt taas mu silme ette - kahest lapsed, poisist ja tüdrukust ja mõtlesin, et võib-olla tuleks see mõte ikkagi teoks teha. Kui on juba nii selge kujutluspilt silme ees. Et ongi kaksikud, poiss ja tüdruk. Olgu-olgu, see tänane pilt mu silme ees ei olnud päris selline, kui oli see 1,5 aasta tagune - siis olid sellel pildil ka üks mees ja üks naine. Ja see oli selline kujutluspilt, kus kõik olid rahul ja õnnelikud, selline tõeline pereidüll. Ja täna siis, arvestades konteksti, taaskord see kujutluspilt mu silme ees, vähemalt need lapsed.

Kas see kõik on tingitud sellest, mis mul siin ümberringi toimub - kes võtab naise, kes saab lapsi, kes otsab endale uue kodu. Kõigil loksuvad elud paika, mina aga ikka hulgun ringi ega leia oma pidepunkti.

Kommentaare ei ole: