teisipäev, 30. mai 2017

Mis siis saab?

See mõte käis mu peas ringi juba mitu aega, mõte sellest, et mis siis saab, kui oma unistustest loobuda. Kuhu ja kuidas siis edasi?

Minu jaoks oli see hetk nädalajagu päevi tagasi, kui loobusin ühest oma unistusest, sest julgesin endale viimaks tunnistada, et see unistus ei saa mitte kunagi teoks. Ja huvitav oli see reaktsioon väljastpoolt, see, mis pakkus teed edasi. Aga, selle reaktsiooni põhjuseks oli täieliku pildi puudumine ja tegelikult vaid hea soov ja tahe...

Täna aga rullus mu ees lahti ühe teise inimese unistus, millest ta on valmis loobuma. Ja minu peas tekib küsimus, et mis siis edasi saab? Siis, kui inimene loobub millestki, mis on teda käima tõmmanud, erksana hoidnud, innustanud ja jõudu juurde andnud. See peab ikka päris karm olema, kui millestki sellisest loobuda... Minu unistus oli ju veidi teist laadi, kuigi jah, sama sügavalt seest läbi käiv.

Aga mis siis ikkagi saab edasi, siis, kui unistustest loobuda? Või siis, kui loobuda unistamast?


Kommentaare ei ole: