kolmapäev, 10. mai 2017

Just sellist lihtsust ma soovingi

Mina tegin teisele inimesele head, tema mõistis minu panust ja tegi siis minule head, lihtsalt ja siiralt. Just see on selline lihtsus, mida ma otsinud olen ja soovinud. Ja nii hea tunne oli sellisest asjast, tasakaalus suhtest, mis ongi lihtne ja hea.

Selles valguses tundub mulle küll, et ma tahaks ühiskonna oravarattast välja astuda, sest tundub, et enamasti on väärtused ja väärtushinnangud teistsugused. Ja kogu see tormamine ja rabelemine kipub kaasa kiskuma, kõike enda alla matma. Raske on sellises seisus ellu jääda või elus püsida. Mitte, et mul sellega probleeme oleks, aga ühiskondliku surve kotkas käib ja tiirutab ringi, vaatab, kas saab ehk midagi hamba vahele. Mina aga toimetan ikka oma uskumisi pidi edasi, saagu siis, mis saab. Ja kui on sellised lihtsad ja siirad hetked, siis naudin neid täiel rinnal, sest see on see, mida mulle praegu antakse ja sellegi eest olen tänulik!

Kommentaare ei ole: