neljapäev, 9. juuni 2016

Ma tõesti usun!

See suvi on pulmade suvi, saan ma siin ümberringi toimuvast aru. Ja kui üks seesugune pulm oli teatud mõttes üllatus, siis mina, vaadates inimeste peale, usun küll, et nad suudavad ja oskavad koos hakkama saada. Ja seda üllatavam oli minu jaoks see, kui kuulsin, et selle abielu kestvuse teemal oldi valmis kihlvedusid sõlmima.

Muidugi tekitas selline suhtumine minus küsimusi, mida ma enda teada ei jätnud. Eks mulle siis selgitati, miks sellisel arvamusel ollakse. Ja mina siis pidin ütlema, et mina tõesti usun, et need konkreetsed inimesed saavadki oma abieluga hakkama. Ma ei tea, kas ma lihtsalt usun inimestesse või siis sellesse, et antud juhul teavad inimesed väga täpselt miks nad seda teevad ja millised on alternatiivid. Igal juhul, mina hoian küll pöidlad pihus, et neil see asi õnnestuks!

Kommentaare ei ole: