laupäev, 9. oktoober 2010

Mida mina vajan...

Siin oli siis olemas kõik see, mida ma vajasin. Seda mängulisust, seda kergust suhtlemisel, seda, et võin välja öelda kõik, mis parajasti väljaütlemist vajab. Samas ka see teine pool - et kui on vaja, siis neid õigeid sõnu, õigeid mõtteid.

Elu on huvitav, tõesti huvitav. Üllatav on avastada oma elust õigeid inimesi, kes on täpselt sellised, nagu mina vajan. See on täpselt see, millest olen mõelnud, mida olen tundnud. Seda, et peavad olema inimesed, kellega kõik on lihtne ja loomulik, ilma igasuguste pingutusteta käid teise inimesega täiuslikult kokku. Hea on see tunne!

Ja mulle meeldib see tasakaalutunne. See, et väärtustad teist inimest ja saad aru, et teine inimene väärtustab sind. Ja kogu see väärtustamine käib vaid selle põhjal, mis hetkes viibite ja millised ise olete.

Kommentaare ei ole: