teisipäev, 8. mai 2007

"Keeping up appearances"

Ilmselt teavad kõik minu kirge "Keeping up appearances'i" vastu. BBC poolt toodetud sari, mis on lihtsalt suurepärane. Peaks mainima, et selle 5 hooaega on mul põhjalikult läbi vaadatud, kuid siiski avastan ennast järjekordsete nüanside juurest. Nii olen viimase nädala jooksul endale igal õhtul ühe episoodi ette kanda lasknud.

Teadagi on Hyacinth oma armsa abikaasa Richardi närvid juba täiesti ära söönud ja Richardil tekkisid väga suured probleemid, kui talle pakuti võimalust enneaegselt pensionile jääda. Eileõhtune osa siis ongi juba sellest ajast, kui Richard juba pensionil on. Teemaks siis see, et Hyacinth kuuleb, et üks tema tuttavaid läheb Kariibi merele puhkusele kuuks ajaks. Muidugi ei saa Hyacinth alla jääda ja nii suundutaksegi reisibüroo poole kallite reiside buklette uurima. Järgneb terve atraktsioon, kuidas "kogemata" bukletid autoaknast välja lendavad vajaliku inimese nina all. Siinkohal mulle meeldis Richardi repliik, mida varem märganud polnud - "Think if I hadn't got an early retirement I would have missed all that fun", mis minu arvates kirjaldas väga selgelt olukorra absurdsust.

Aga tegelikult on see seriaal minu jaoks justkui sõltuvus - kui midagi muud teha ei viitsi, siis asun jälle järjekordset osa vaatama. Hea, et on olemas selline mõnus meelelahutus!

Kommentaare ei ole: