reede, 21. aprill 2017

Muudatust on vaja...

Ma tunnen, et mul on vaja muudatust, oma mõtetesse. Sest tegelikult pole see sugugi hea, milliseid mõtteid ma mõtlen. Need mõtted on sarkasmi täis. Miks on see nii? Kas see on ikkagi kadedus minu hinges? Ei, sugugi mitte, võib-olla on tegemist pettumusega, sellega tundega, et mind on petetud. Ja kellelegi kaebamine minna ka pole. Ja võib-olla tekitab minus sarkasmi see, et ma näen kõike seda läbi, kõik seda, mida püütakse kujutada, kõike seda, mida püütakse esile tuua. Samas, oluliselt olulisemad on need asjad, mis tegemata jäävad, need asjad on palju kõnekamad ja räägivad sootuks teist keelt.

Aga, ma tunnen, et mul tuleb teha see muutus enda sees, võib-olla huumor aitab?

3 kommentaari:

viive ütles ...

Jaa... Et kui huumor ka enam ei aita, siis... SiisaitabJÄÄTIS! Nii on. Nii on.

J ütles ...

Selge siis, suur tänu soovituse eest! Eks ma siis püüan jäätise abil asja paremaks saada.

Anonymous ütles ...

ma olen täna nii põnevil. Olen näinud kommentaare inimestelt, kes olid juba LAPO M-F-lt laenu saanud, nii et otsustasin taotluse esitada populaarsete soovituste põhjal ja alles mõni tund tagasi kinnitasin oma kontol kogusummat 10 500 eurot. See on tõesti suurepärane uudis ja soovitan kõigil, kes vajavad tõelist laenu, taotleda oma e -posti teel: lapofunding960@gmail.com
Whatsapp +447883183014