reede, 14. september 2007

Klassikasse sisse minnes

Minu kokkupuude klassikalise muusikaga on seotud "Estonia" teatriga. Seal olen näinud-kuulanud etendusi, mille muusika mind lummanud on ja millest osakest endagi plaadiriiulile olen soovinud saada. Õnneks on see ka suhteliselt suurepäraselt õnnestunud ja nii saangi aeg-ajalt, kui tuju tuleb, nautida suurepäraseid meistriteoseid.

Klassikaline muusika nõuab, vähemalt minu arvates, süvenemist ja kuulamist. Niisama seda kõrvust mööda lastes ei suuda tabada muusika kogu suurepärasust. Nii tulebki võtta aega ja võimalust, et klassikasse sisse minna. Ja sellised avastusretked on rikastavad - leiad suurepäraseid ja värvikaid teoseid, mis võimaldavad kujutlusvõimel mängima hakata ning luua pilte, mida vaid oskad ihata.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

nu, ma kasutan autosõidu taustaks ka klassikaraadio laiapiirilisi võimalusi. tegemist on suhteliselt hea ummikumuusikaga. või kui reavahetajate tegevus minu ees ja taga silmade eest virvendama võtab. a.