esmaspäev, 11. juuni 2007

Roolijoodik

Avastasin, et minu kohta kehtib väga täpselt määratlus "roolijoodik". Loomulikult pole ma hakanud alkoholi intensiivelt jooma ega ka purjus peaga rooli istuma. Asi on lihtsalt selles, et aeg-ajalt tekib ikka vajadus haarata autoroolis olles (kas siis vee- või mahla-) pudeli järgi - enamasti on selles süüdi palavus või siis lihtsalt tekkinud janu. Ja niimoodi olengi sõna otseses mõttes roolijoodik - pika harjutamise peale olen juba omandanud piisava osavuse pudelite avamiseks sõidu ajal.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Teretulemast klubisse!! Ma olen "roolijoodik" alates 2005. aasta sügisest, enne "lonksasin" kõrvalistmel. Kuidas Sul nii kaua aega läks? Ma ei suuda tundigi ilma joogita roolis olla..
A.

J ütles ...

No eks iga asi nõuab harjutamist - et ikka meisterlikult hakkama saada! Seepärast mul nii kaua aega läkski. Aga nüüd jõudsin lõpuks kohale!