esmaspäev, 4. juuni 2007

Mahlapakilt leitud matkarada

Aeg-ajalt luban endale ikka mõne mahla ja mahla jooma asudes satun vahest ka lugema, mis paki peal kirjas on. Aura mahlade paki peale ilmus mingi aeg tagasi informatsioon, et Tabasalu looduspargis on avatud Aura loodusrada. Kuna see on minu jaoks üsna tihti külastatav paik, siis tundus uudis sellisest rajast natuke kummastav - arvestades, et Tabasalu looduspargis on minu teada inglise miili rada ja looduspark nö iseenesest.

Aga kui tekivad kummastavad emotsioonid, siis tuleb faktid üle kontrollida. Selline võimalus avanes mul siis möödunud nädalavahetusel. Tabasalu loodusparki sai sisenetud nö valelt poolt - tavaliseks sisenemiskohaks on ikka Tabasalu keskusest tuleva tee otsas olev värav, kuid seekordne jalutusretk pargis sai alguse hoopis endise Merepiiga asukohast. Astudes siis küllaltki rohtukasvanud metsarajale, saidki faktid üle kontrollitud - kohe raja alguses ilutses infotahvel, mis andis teada Aura matkarajast ja sellel asuvatest vaatamisväärsustest. Selliseid infotahvleid oli teel Tabasallu veel teisigi ja nii oli võimalik näiteks fikseerida endise Tabasalu mõisa asukohta, millest mina teadlik polnud. Samuti tähistasid matkarada puudele tõmmatud triibud, mis ilutsesid kõrvuti minu kodukülast Keila-Joani viiva matkaraja triipudega.

Siit siis ka soovitus - kui vahel kipub mõni nädalavahetus igavaks kätte minema, siis on Tallinna külje all olemas koht, kus meeldivalt värskes õhus aega viita - mahlapakilt leitud Aura matkarajal!

Kommentaare ei ole: