neljapäev, 1. märts 2007

Unekootud muusikavideo

"Kaks lõbusamat selli"

Meie oleme kaks lõbusamat selli,
mu sõber Villi ja mina ka.
Ei meiesarnast teist ei ilmas leidu
kui sõber Villi ja mina ka.

Meie õppisime ühte neidu tundma,
mu sõber Villi ja mina ka
ning hakkasime teda armastama,
nii sõber Villi kui mina ka.

Neiu sinisilmast tõusis meile tuju,
mu sõbral Villil ja minul ka
ja kallistades andis Villi musu
ja vahel suudles ta mind ka.

See lugu ammu ununenud oli
mu sõbral Villil ja minul ka,
kui äkki aga Villil tuli kiri
ja teise kirja sain siis ma.

Neiu kirjutas, et asjalugu paha
on sõbral Villil ja minul ka,
et armastuse eest peab maksma raha
nii sõber Villi kui mina ka.

Kaks sõpra löövad kohtusaalis pilli
mu sõber Villi ja mina ka.
Neist üks näeb välja täpselt nagu Villi,
aga teine punktipealt kui ma.

Meie kohtuotsus selline siis oli
mu sõbral Villil ja minul ka,
et lapsed jäävad Villi kasvatada,
aga naist pean toitma ma.
/VLÜ repetruaarist/

Selline oli siis muusikapala, mis kõlas mu tänaöises unenäos aset leidnud sündmuste taustal - jalg aga tatsus rütmis kaasa ja viisijupp ketrab ennast siiani peas. Ju siis on vajadus muusikavideode järele nii suur, et tuleb neid ise enda jaoks öösiti valmis treida - aga arusaamatuks jääb, miks just see laul, kui ometi on Väikeste Lõõtspillide Ühingul toredamaid ja mõnusamaid laule. Olgu veel lisatud, et mitte miski, mis unenäos toimus, ei seostunud mitte kuidagi selle laulu sõnadega.

Kommentaare ei ole: