esmaspäev, 5. märts 2007

Piirivalve orkester sai 15. aastaseks

3. märtsil tähistas "Estonia" kontserdisaalis oma 15. sünnipäeva Piirivalve orkester. Vastavalt vajadusele mängis orkester täiskoosseisus või formeerus ümber big band'iks, andes sel moel ülevaate oma paidlikkusest. Kontsert oli mõnus kuulamine hõlmates nii klassikalist muusikat kui ka tänapäevasemaid muusikastiile, lõhkudes sedasi kontserdisaali veidi reserveeritud ja kammitsetud õhkkonda. Kava sisaldas ka esiettekannet - Urmas Sisaski “Piirimeeste aastaaegu”. Suurepärast häälematerjali demontsreerisid Eve Pärnsalu, Mati Palm ja Vello Orumets. Kaasa tegi ka TTÜ akadeemiline meeskoor.

2 kommentaari:

jaana ütles ...

Tere Juli! Sa oled üks kaduma läinud ajakirjaniku talent. Ja nii kuradi andekas ja vilunud, sorava stiiliga.
Olen võtnud nõuks end su kirjatükkidega pidevalt kursis hoida... :)

Sinu väike fänn, Jann

J ütles ...

Tore, et Sulle meeldib, kuidas ma kirjutan. Ja muidugi komplimentide peale liiguvad mul kõrvad ka, sest sõnad tulevad mu seest välja suhteliselt lihtsalt ;-)

Samas aga on kirjutamine pagana raske, sest olen avastanud, et kirjutamisel tekivad mõtteaugud sisse - st mõtete omavahelised seosed jäävad õhku ja siis tuleb need seosed kuidagi ka kirja panna.

Aga aitäh veelkord!