reede, 2. detsember 2016

Miks ma õlut ei joo?

Täna juhtus seesugune lugu, et mõtlesin poodi minnes, et mul oleks vaja üks kook, õllekook küpsetada. See mõte peas, astusin siis alkoholiosakonda sisse ja püüdsin leida oma lemmikõlut. Otsisin, mis ma otsisin, tulemus oli loomulikult selline, nagu viimasel ajal ikka kipub olema - see, mida soovin, on puudu. Eks ma siis mõtlesin oma kurbi mõtteid, et näed, isegi siis, kui ma ükskord tahan õlut osta, pole seda marki, mida ma soovin, olemas. Ma saan ju üsna hästi aru, et see tšehhi õlu on ja et võib-olla tõesti teised tšehhi õlled on populaarsemad, aga mind lohutab selline teadmine vähe. Ja nõnda ongi vastus küsimusele, et miks ma õlut ei joo, selline, et seda õlut, mida ma juua tahaks, ei ole saada. Sõltumata hinnast, sõltumata reklaami olemasolust või puudumisest, lihtsalt pole ja kõik. Neid analoogseid olukordi on viimasel ajal ikka juhtunud - tänases päevas osutus suureks probleemiks tossupaelte leidmine (spordipoodidest selliseid asju ei ole), kingade ostmisest ma isegi ei räägi, see on minu puhul üks isesorti teema niikuinii, sest sobiva kinga leidmine on suur õnn, nõnda mul tulebki leitud kingi kanda seni, kuni nad enam kandmiskõlbulikud pole, aga kuidagi ei saa ma leppida kingapoe kommentaariga piiratud kingavaliku teemal: "Need on meil viimased paarid, uued tulevad kevadel!" Need kaks viimast teemat - et spordipoes pole justkui hooajaliselt tossupaelu saada ja kingapoes sügis-talvisel ajal kingi - on minu jaoks arusaamatud, sest minu arvates käivad inimesed nii tossude kui ka kingadega ka talvisel ajal. Või olen ma millestki valesti aru saanud ja peakski vaid saabastega igal pool ringi trööpama (saapapaelu spordipoodides oli ja saabaste valik vist kingapoes ka sobilik, mul polnud vaja ja seetõttu ka ei uurinud)?

Kommentaare ei ole: