esmaspäev, 16. jaanuar 2012

Jälle üks tobe olukord...

Täna läksin ühe meesolevuse juurde jutuga: "Mul on vaja Sinuga rääkida, privaatselt." Ja milline oli siis meesolevuse esimene reaktsioon selle peale - näidata mulle on sõrmes ilutsevat abielusõrmust.

Et siis see, et mul on vaja meesterahvaga privaatselt rääkida, tähendab siis kohe sellist asja? Ilma suurema tagamõtteta sai siis taaskord loodud üks väga tobe olukord. Kuna minul ei olnud mingeid selleteemalisi mõtteid ja pole antud meesolevusega seoses neid kunagi olnud, siis tema reaktsioon pani mind suisa muigama. Loodetavasti ei saanud tema uhkus riivatud. Lihtsalt olen nüüd ise targem. Et kui peaks tahtmist olema, siis piisab ainult ühest repliigist, et teada saada, kas saab asja või ei saa.

Meister oma parimate oskustega jälle toimetamas...

/Omaette asi saab veel olema sellega, kui ma temaga reaalselt räägin, siis tuleb arvatavasti lisa sellele tobedate olukordade loomisele - väga viis, et topin oma nina sinna, kuhu pole vaja, aga ma tean, et ma ei saa rahu, kui ma seda teinud pole./

Kommentaare ei ole: