kolmapäev, 25. jaanuar 2012

Inimesed, oma hiilguses

Ikka on nii, et peavad tekkima mingid olukorrad, et aru saada, millised on inimesed oma täies hiilguses. Eks ma tean, et konkreetsel juhul on tegemist minu sees oleva tõrkega, sest inimene, keda usaldasin ja kellesse uskusin, osutus kellekski teiseks ja nüüd võtan kõiki neid asju, mida ta teeb, väga suure reservatsiooniga.

See minu arvamusemuutus aga ei tühista ära neid seosed, mis minu peas praegu tekivad. Neid, kes minu eest seista võiksid, ei ole praegu kohal, seega tuleb kohe kasutada juhust ja mulle koht kätte näidata. Ega ma seda asja niimoodi ei jäta ja võib-olla läheb asi nii, et ma kisun riidu inimesega, kellega pole tülitseda vaja, aga tõrge minu sees on juba praegu olemas. Iseäranis nende asjade valguses, mida ma tean ja mille kohta teine inimene arvab, et ma ei tea neid mitte.

Kommentaare ei ole: