esmaspäev, 10. mai 2010

Nalja peab saama

Soovilugude aeg. Anonüümseks jääda soovivad osatäitjad.
"Keegi soovis Oskari lugu?"
Juubeldaja publiku hulgas.
"Sina soovisid Oskari lugu?"
"Ma pole seda veel välja öelnud!"
"No aga ütle siis!"
"Oskar!"
Mõttepaus.
"Teeme siis Oskari loo."

4 kommentaari:

viive ütles ...

Ja kas nüüd ongi nii, et kui alguses Oskari lugu ei olnud, siis nüüd ainult Oskari lugu me teemegi :)
Hea lugu!

J ütles ...

:D Mina arvan jätkuvalt, et kusagil on kirjas, mida keegi mõtleb. Ja mõned inimesed saavad mõnede teiste inimeste mõtteid lugeda :D Ma tean ka, kes minu mõtteid lugeda saavad ;-)

viive ütles ...

Aga ma tahan veel, anna uut! :)

J ütles ...

Teine dialoog, samuti anonüümseks jääda soovivad osatäitjad.
"Kas kõiki pille on kuulda?"
"Minu arust on päris hea! Välja arvatud selle laulja mikrofon."
"Jah, selle keeran maha. Aga kas Aivari saksofoni ka kuulda oli?"
"Vaat seda ma nüüd küll öelda ei oska..."
"Aga trumme on igal juhul kuulda..."