esmaspäev, 10. mai 2010

Elu tehtud parandused

Saabus just selline moment, mil olin valmis loobuma. Olin valmis vabaks andma, loobuma nendest asjadest, mida teha tahtsin. Olin omapoolseid soove ja mõtteid andmas üle neile inimestele, kes oleks saanud midagi teha.

Ja jälle tegi elu oma paranduse. Ehk siis tõestas taaskord, et ütlus - "Selleks, et midagi saada, tuleb sellest millestki loobuda" - peab paika.

Lisaks siis ka veel see, et kui ise otsustasin, et kui muudmoodi ei saa, siis pean ise kõike tegema, tõi elu ka sinna paranduse ja näitas, et ikkagi saab nii, nagu soovinud ja tahtnud olin.

2 kommentaari:

viive ütles ...

Lase vabaks, lase vabaks, siis saab universumi energia sinu soovi energiaga liituda... :)


Vaatame, kas ja kui kaugele ma välja jõuan ;)

J ütles ...

Jah, midagi müstilist on toimumas. Ja on hea olla osa sellest müstikast ;-)