kolmapäev, 18. veebruar 2009

Süües õnnelikuks

Kui tihti juhtub teiega seda, et midagi süües avastate, et see oli nüüd küll üks õnnelik söömaaeg? Arvatavasti ei juhtu seda väga tihti. Täna oli minu jaoks selline päev, kus süües sõna otseses mõttes õnnelikuks sain. Toit, mida mul täna süüa õnnestus, oli nii maistev, et söömine oli puhas nauding ja sellist rõõmu söömisest pole ma juba päris pikka aega tundnud, kuigi olen ikka head ja paremat siit ja teisalt hamba alla saanud. Kuid tänane toit oli selles osas ikka täiesti omaette klassist, sest kõike oli minu maitse jaoks just parajalt. Tore, kui vahel võib süües õnnelikuks saada ja toitumine pole vaid hädatarvilik kõhutäitmise rituaal.

3 kommentaari:

viive ütles ...

Mida sa siis sõid? Mul on vahest peavalu, sest ei suuda välja mõelda: tahaks midagi head teha, aga mida??? :) See päädib enamasti sellega, et haban ruttu midagi külmkapist ja nii jääbki. Või ootan senikaua kuni tuleb Astri oma maitsvate retseptidega. Ja ta tuleb, õnneks. :D
Aga küsimus jääb õhku.

J ütles ...

Olid praekartulid - sellised lapsepõlvemaitselised. Ja siis imehead koogid, mis veidi kräsupeakoogile sarnanesid, aga olid mahedamad ja hoopis maitsvamad. Iga suutäis oli täielik nauding...

viive ütles ...

mmm, nüüd ma saan aru küll ;)