teisipäev, 17. veebruar 2009

Iga situatsiooni jaoks laulusalm

Kui tead nii palju lugusid ja laule, nagu selgub, et mina tean, siis ongi asi lõpuks sedasi, et iga olukorra jaoks on oma salm või vähemalt fraas kohe varnast võtta.

Iseäranis huvitavaks on läinud asi erinevate paikadega - nii leian ennast iga kord Kaberlast mööda sõites justkui iseenesest lausumas "Kaberla kõrtsis kraaksus Kadri: "Minu aga mees on hästi tubli"", sattudes aga Muhu saarele, tuleb kohe üle huulte "See Muhu aga saare mullapind on üles kasvatanud mind", kui lennukiaknast aga paistis Amsterdam, kaikus peas "Need Amsterdami neiud head, poiss, hästi meeles pea". Ja kui kunagi peaks minu jalg jõudma Barcelonasse, siis loomulikult on sellegi jaoks sõnad olemas: "Kui Barcelona linna jõudsin ma, lasksin ma Sinu nime on käele tätoveerida".

Head lauludes seiklemist teilegi!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

nii ongi! :D
v.

J ütles ...

Ja nõnda pole omi värsse vajagi ;-)