reede, 27. veebruar 2009

Kindlalt olla ise

Ootamatu küll, kuid viimasel ajal olen avastanud, et mu kindel soov ja tundmine, et tahan olla mina ise igas olukorras, on mulle andnud nii palju juurde. Olen avastanud, et oma soovide väljendamine on lihtne ja enamasti järgneb sellisele eneseväljendusele ka tahtmiste täitumine. Samas olen ka ennast kokku võtnud ja avastanud, et ise julgelt ja sirge seljaga võimalikele "ohuolukordadele" vastu astudes lahenevad need alati positiivselt.

Kuigi vahel on ka tagasilööke, leian siiski aina kindlamalt, et minu valitud rada on õige ja selle peal käimine muutub üha nauditavamaks. Nõnda naudingi kindlat iseolemist (ja on puhas juhus, et sai 24. veebruaril käidud Ajaloomuuseumis kaemas näitust "Iseolemise tahe").

3 kommentaari:

viive ütles ...

kõik on mõtlemise küsimus :)
ja nii ongi, tegelikult ju ka

J ütles ...

Enda pealt tunnen, et teoorias oleme kõik tugevad, aga tegelikkus kipub sootuks teistsugune olema.

Aga nüüd on elu peamiselt LILL!!!

viive ütles ...

nõus, mõlema väitega :)