kolmapäev, 17. märts 2010

Tahan ka!

Jah, mina tahan ka. Aga praegu veel mitte seda. Praegu tahan ma midagi lihtsamat, midagi käega katsutavamat. Tahan saada seda, mida teised saavad, aga mina siiani saanud pole. Eks ma ikka millalgi saan ka - tuleb lihtsalt õige aeg ära oodata. Loomulikult vastasin samamoodi ka sellele soovile, mida avaldas inimene mu kõrvalt - temagi peab oma õige aja ära ootama. Siis saab temagi, mis tema tahab. Aga ma loodan, et mina saan enne seda, mida mina tahan. Sest kui tema saab seda, mida tema tahab, siis mina ei saa ju saada seda, mida mina tahan, sest siis ju pole teda, kellega see minu tahtmine seotud on. Aga kui tema peaks enne saama, siis on minul igal juhul hea meel tema pärast. Ma arvan, et kui ma olen nii pikalt oodanud, küll ma siis veidi jaksan veel oodata.

Alternatiivne variant on, et tema saab, mida tema tahab, ja mina saan, mida mina tahan, samal ajal, kui tema saab seda, mida tema tahab, aga see kõik oleks juba liiga meeletu ja ma pole kindel, kas ma oleksin valmis saama seda, mida tema praegu tahta oskab, aga mina veel ei teagi, kas seda üldse tahta.

Selle peale tuleb meelde "Kariibi mere piraatide" mingi osa, kus on juttu sellest, kuidas igaüks teeb seda, mida lubas, ja iga mees peab oma mehesõna, välja arvatud naisterahvas, kes ei saa oma mehesõna pidada vaid seetõttu, et ta on naisterahvas. Võrratu Johnny Depp'i mõttearendus jookseb silme eest läbi.

Jack Sparrow: She's safe, just like I promised. She's all set to marry Norrington, just like she promised. And you get to die for her, just like you promised. So we're all men of our word really... except for, of course, Elizabeth, who is in fact, a woman.

4 kommentaari:

viive ütles ...

Mulle meeldib see alternatiivne variant... õigemini, mitte niivõrd variant kui see kirjeldus, mõttearendus. Päris hull.

viive ütles ...

See sissekanne on klassika!

J ütles ...

Geniaalsus lööb mõnikord välja - tulevad kuskilt mõtted ja muudkui kirjuta ainult. Ma jõudsin kõik kirja panna, erinevalt Belkast ;-)

viive ütles ...

:D taevas olgu tänatud!