laupäev, 13. märts 2010

Olen minagi selle lõa otsas

Kui on mõni inimene, kes tuleb Sulle oma muret kurtma ja oskab õigeid nuppe vajutada, siis avastadki ennast omalt poolt leidmas lahendusi ning talle juba ära andmas seda, mis Sul endal juhtub olema.

Kerge on see elu, kui ikka oskad inimeste käest abi küsida sedasi, et nad Sinu jaoks kõik lahendused välja mõtlevad ja asjad ära korraldavad. Kõrvalt olen seda asja juba pikalt jälginud, aga nüüd olen ise ka selle lõa otsas.

Eks ikka on sedasi, et kui inimene on alati saanud, siis saab ta ka seekord. Lihtsalt paneb imestama, kuidas inimesed ei oska või ei taha hakkama saada iseenda tekitatud olukordadega või mõtlevad oma elu vaid nii kaugele kuni see neile endile kasulik on, aga kui tekivad probleemid, siis need on justkui kellegi teise omad.

2 kommentaari:

viive ütles ...

Tahad sellest pikemalt rääkida?

J ütles ...

Õnneks juba sain räägitud - leidus sobiv kuulaja.

Aga see lugu läheb ilmselt edasi, et saaksin tõestada, et olen selline inimene, nagu tahaksin olla. Kuigi teine osapool võiks ka olla selline inimene, nagu mina tahaksin - ehk püüda ise oma asjadega hakkama saada. Seda viimast aga ei juhtu vist kunagi...