reede, 19. märts 2010

Keegi võiks mulle seletada

Keegi võiks mulle ära seletada, mis toimus tol detsembriööl. Lihtsalt, teha selgeks, et ma saaks aru. Praegu näen, et see, mida tookord märkasin, ongi täpselt niimoodi, nagu see asi mulle tookord paistis.

Vaarun siin mitme variandi vahel, püüan kuidagi selgust saada. Eelkõige iseendas. Mis see on, mida tahan? Millisesse suunda tahan minna? Samas näen, et kuigi olen vastastikuses mõjus ühe inimesega, on siin kõrval ka keegi teine, kes minust ennast mõjutada laseb. Ka tookord oli tema minu mõjusfääris. Aga tõrjusin ta oma mõttemaailmast välja, sest tema puhul ei ole minupoolset vastureaktsiooni.

Aga ikkagi huvitab mind, mida selles külmas detsembriöös oli siis sellist, mis tekitas selliseid mõjusid ja sidemeid? Kuigi seletus on imelihtne ja seda tean isegi, pidi seal olema midagi enamat, sest "seletus" on praeguseks ju lahtunud, aga sidemed ja mõjud püsivad jätkuvalt.

Kommentaare ei ole: