esmaspäev, 1. veebruar 2010

Teise mätta otsast

Kuidas paistab maailm teise mätta otsast? Seda ei saa Sa kunagi teada, kui Sinu enese sees pole tahtmist saada aru ja mõista. Nii leidsin minagi ennast olukorrast, kus oli vaja mätast vahetada. Ja tegelikult tuli välja, et see oli üks mu enda ammune mätas - see, millest olin unistanud. Aga oma arguse juures olin sellest mättast loobunud. Nüüd näidati mulle asju selle mätta otsast ja olles omaenda mõtete kammitsais pidin esialgu vastu punnima. Kuid kui hakkasin asja üle järele mõtlema, siis meeldis see asi mulle üha enam. Tahan teha veel rohkem, et saada selle mätta otsast maailma kaeda.

2 kommentaari:

viive ütles ...

Põhimõtteliselt võiks ju iga mätta otsas mõnda aega istuda - egas see paha teeks, avardaks vaid maailma, ehk.
Hääd vaatlemist!

J ütles ...

Lootus jääb, et maailm avardatud saab...