pühapäev, 28. veebruar 2010

60 sekundit aega

Siin on teile üks mõttemäng, mille laenasin filmist "Leap Year" - kui teie kodus puhkeks tulekahju ja teil oleks aega 60 sekundit, siis mille te otsustaksite endaga kaasa võtta? See on mõttemäng, mis annab päris selge ettekujutuse sellest, mida oluliseks peate, mida tõeliselt väärtustate.

Tegelikult võiks seda mõttemängu mängida ka teistpidi - arvan, et siis olen mina oma elu õigesti elanud, kui ma ei peagi mitte midagi päästma hakkama. Kuigi mu kodus on palju hindamatu väärtusega asju - seetõttu, et armsad inimesed on need mulle kinkinud - pean siiski olulisemaks inimesi enda ümber ja mälestusi, mida saan igale poole endaga kaasa võtta.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma vist ei saanud reeglitest päris täpselt aru... Küsimus oli asjadest, eksole? Mitte inimestest-olevustest, eeldame, et olulised inimesed ja koerad-kassid on ikka juba turvalises kohas või pole üldse selles mängus.

Seega, kui kallid inimesed ja mälestused juba nagunii päästetud on, siis mul jääb 60 sek jooksul aega ülegi. Teade tulekahjust Twitterisse ja Facebooki, siis läpakas seljakotti, kus pass, fotokas ja hambahari juba nagunii ees ootavad ning suupill tasku. Tööriistakohvri haaraks ehk kah veel ukse kõrvalt riiulist ja mantli, kui väljas peaks talv olema.

J ütles ...

Jah, jutt käis tõesti asjadest. Aga ma laiendasin enda jaoks veidi teemat, et mismoodi oleksin ise oma eluga rahul.

Väljapakutud valik sai aga hea - et ikka teekonnal mõnus oleks. Mulle meeldisid iseäranis suupill ja tööriistakohver :D