neljapäev, 25. veebruar 2010

Paanikaosakonna vallandaja

Kui teil on vaja näha, kuidas paanikaosakonda tööle rakendada, siis tulge mõnikord minuga koos kuhugi, kus on mõni meesterahvas, kellega täiesti hästi läbi saan, kui läheduses on mõni naisterahvas, kes millegipärast ennast ohustatuna tunneb sellest, kui mina nende mõnede meesterahvastega hästi läbi saan.

Eilne õhtu pakkus jälle ühte suurepärast näidet. Ma ei tahtnud midagi muud, kui läheneva meesterahva käest küsida, kas tal on kaasas see, mille ma tal kaasa võtta palusin. Aga see, mis mu silma all selle peale toimuma hakkas, oli ikka täielik paanikaosakond. Meesterahva rabas sõna otseses mõttes jalust, et ta mingil juhul ei jõuaks minuni, üks naisterahvas. Ma seisin muiates eemal ja jälgisin olukorda.

Ehk kui tahate näha, kuidas paanikaosakond toimima panna, siis hoidke minu lähedusse, sest iial ei või teada, millal jälle põnevaks minna võib.

Kommentaare ei ole: