reede, 31. juuli 2009

Mõned mõtted

Kui tunned, et Sul on liiga hea olla ja elu kulgeb mõnusas rütmis, asu remonti tegema! See võtab Sult kõik, mis saadaval on ja rohkemgi veel... Sooviks esitada nõude moraalse kahju hüvitamiseks - kui vaid oleks kedagi, kellele seda nõuet esitada.

Parafraseerides üht loetud mõtet: nende jaoks, kes tunnevad, on elu tragöödia, nende jaoks, kes mõtlevad, on elu iroonia.

Oled lüli ahelas ja vahel satud ahelas ka eelmise lüli juurde /Kogemus suhtlemisest ühe söögiputka veeres, kus tsiteeritud sõnade autor selgus ühe hilisema jutuajamise käigus sootuks teises paigas/.

Kuulsus saab Su igalt poolt kätte, kuhu Sa ennast ka peita ei üritaks. Senikaua, kuni Sa kuulus pole, on Sul võimalik ennast peita.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

no tegelikult ju ei peagi kuulus olema, peab lihtsalt tuttav olema. või siis peab sul friigimagnet küljes olema - siis on kindel , et on huvitav.
no ja kuna niikuinii kõik tunnevad kõiki, siis ei saa jääda miski märkamatuks - maailma küla, tead ju küll :)
v.

J ütles ...

Tabasid täpselt minu mõtted - Muhus mõtlesin, et kuis siis seekord selline asi on, et mul mitte ühtegi tuttavat pole. Ja loomulikult kohe jälle tekkis...

Kuigi pärast oli endalgi huvitav olla - st see, keda tundsin, arvasin algul, et on üks inimene, aga pärast hakkasin mõtlema, et see on hoopis üks teine inimene, keda ma tunnen. Aga kuna kahtlus tekkis alles hiljem, ei saagi ma nüüd kunagi teada, kumb mu tuttavatest see siis ikkagi oli.