teisipäev, 14. juuli 2009

Ma ei taha teada

Olen viimasel ajal protestimeeleolus. Nii ei taha ma teada midagi sellest, kui halvad võivad inimesed olla. Sellise soovi olen isegi välja öelnud, aga abi pole sellest suurt midagi. Ikka leidub lahkeid inimesi, kes arvavad, et on vaja mu maailmapilti "avardada". Iseenda arvates teevad nad head.

Aga ma tõesti ei taha teada, kui halvad võivad inimesed olla. Samas ei või ju kunagi teada, kas inimesed on ikka nii halvad, kui pealt paistab, või muutuvad nad halvaks ainult teiste inimeste vahendusel.

Iseenda kogemuste põhjal saan ainult teada, kas mõni inimene on hea või halb. Igal juhul ei taha ma seda teadmist omandada kolmandate inimeste kaudu.

Ehk: suur tänu, aga ma tahan siiski inimestest parimat uskuda ja kui pettumused tulevad, siis pean neid omal nahal tunda saama. Seni aga lubage mul naiivne olla.

Kommentaare ei ole: