neljapäev, 3. september 2009

p6lvest@p6lve.ee

Sattusin täna neid pilte nägema (pilte üritusest, millest ma ilma jäin, kuigi mind ometi ju kutsuti sinnapoole) ja süda läks soojaks. Neil piltidel on nii palju soojust ja pereks olemise rõõmu, et pole siis ime, et lapsed on võtnud jalge alla selle tee, mida nende vanemad ees käivad. Ja milline uhkus peegeldub veel nende vanemate silmis! Ilusad pildid rõõmsate inimestega - et ikka tarkus käiks põlvest põlve.

/Loomulikult mõjus intrigeerivalt ka ühe pildi allkiri, mis tekitas küsimuse, et millist lugu siis seekord pajatada võeti - sest minagi olen lugusid sellest allikast palju kuulnud ja ehk kuulen tulevikuski - aga eks see jääb vaid kohalolnute teada/

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Minu arvatees olid need ka ühed südantsoojendavad fotod

Viive

Anonüümne ütles ...

Ja nüüd mulle tundub, et üks meist räägib aiast ja teine aia august, aga... no igatahes, need pildid, millest mina räägin, on Urmase tehtud ja sääl polnud ühtegi allkirja. Huvitav oleks teada seda, et missugustest piltidest sina kirjutad.
V.

Anonüümne ütles ...

olles ära postitanud, siis taipasin.
:D

J ütles ...

Mul on hea meel, et Sa isekeskis nii kenasti hakkama saad :P Eks ole alati tore endast targemaga rääkida ;-)