reede, 21. august 2009

Üks hea elamus

Kuidagi ei tahtnud mu suveplaanidesse mahtuda Jassi Zahharovi juubelikontsert. Lõpuks aga sobitus viimane tuurikontsert mu kalendrisse. Nüüd, tagantjärele, võin vaid head meelt tunda selle üle, et mul avanes võimalus see kontsert ära kuulata.

Kõige parem asi kogu kontserdi juures oli see, et ei kasutatud helivõimendust - suur viga, mida võib ühel kirikukontserdil teha ja mille tulemusena saavutatakse eesmärgile - et kõik kuuleksid - vastupidine efekt, sest siis ei kuule keegi enam mitte midagi.

Jassi Zahharovil on häält ja soojust, et endaga kaasa võtta, tema esitus annab mulle alati võimaluse laule hoopis uue nurga alt mõista ja tajuda. Eriliselt puudutas seekord "Laula mu laulu helisev hääl". Samuti mõjus sügavalt "Must lind".

Kommentaare ei ole: