teisipäev, 18. august 2009

Maitses hea!

Küpsetasin täna üle pika aja - kolme erinevat kooki, kahte magusat ja ühte soolast. Millised aroomid hõljusid köögis ringi! Ja vähemalt kaks kolmest küpsetisest maitsesid ka hea (kolmas pole veel nii palju jahtunud, et teda proovida oleks saanud) - iseäranis meeldis mulle "Vanaema õunakook", mille tarvis õunte riivimine nõudis küll tõsist vaeva (te ei taha näha riivi, millega ma õunu riivisin - te saaksite lihtsalt naerukrambid, ja-jah, seesama peopessa mahtuv riiv, mille ma oma kümme aastat tagasi ühe soolaleivapeo kingitusena sain), aga maitse oli väärt iga tegemiseks vaja läinud sekundit. Ja toimetamine läks ka üllatavalt kiiresti - ehk siis parajasti, kui üks kook ahjus oli, sai teise taigna segamisega aega sisustada.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

mina muigan. mul on hea fantaasia.

viive

J ütles ...

Tore!