kolmapäev, 12. august 2009

Et olla osaline

Milleks peab telerist tulevaid saateid vaatama? Aga eks ikka selleks, et saaksid teiste inimestega nende teemal vestlust arendada. Viimasel ajal olen teleri vaatamises nii nõrgaks jäänud, et arvatavasti tunnen ennast peagi heidikuna - inimesena, kes ei tea midagi sellest, mis ümberringi toimub. Sellest, et teleri vaatamine on oluline osa elust, olen aru saanud juba sellest ajast alates, kui ma ETVd ei näe - kõik millegipärast eeldavad, et see kuulub inimese põhiõiguste hulka, ja on üsna üllatunud, kui teatan, et ma tõesti ei tea, kuidas läheb "Pehmetel ja karvastel", ja ma pole üldse kursis sellega, mis "Pealtnägijas" näidati. Õnneks on aga ETVga see hea asi, et neil on suurepärane arhiiv, kuhu kõik nende oma saated maanduvad ja sealt on võimalik näha kõike olulist, mis vaatamist väärib, just siis, kui soovi on.

Ja eks saab osaliseks ka siis, kui ise pole saateid näinud - siis saad teisel jutustada lasta ja talle asjakohaseid küsimusi esitada.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

jah, oleks sul etv, saaksid praegu jalkat vahtida ja homme rääkida MÄNGUST :)

Viive

J ütles ...

Sa oskad ridade vahelt lugeda - täna saigi kõik alguse sellestsamast jalkast :P

Anonüümne ütles ...

:D