teisipäev, 13. mai 2008

Tahaks lennata...

Tahaks küll lennata ja tunnen, et lendangi - tiivad sirutatud, tugevate löökidega liuglen maa kohal. Sellistel hetkedel ei lase ma ennast väga häirida inimestest, kes püüavad mu tiibu kärpida, mind maa peale tagasi tuua ning selgitavad mulle, et see, mida ma teen, pole just ilus, kena, tore. Selliseid "tujurikkujaid" ei tahaks ma ennast häirima lasta ka muul ajal, kuid see ei tähenda, et mul oleks võimalik hoiduda momentidest, kus hetkel, millal keegi asub mind maa peale tagasi tirima, ei saaks ma haiget - selliste hetkede eest ei oska ma ennast kuidagi kaitsta, isegi siis, kui konkreetse inimese puhul on see kindel käitumisskeem.

Aga praegu on selline lendamise tunne küll, aga eks ma siis hoian ennast ega näita seda tunnet välja neile inimestele, kes võiksid mu "lennuilma" sobimatuks muuta.

Kommentaare ei ole: