teisipäev, 18. märts 2008

Normaalne?!

Kuidas defineerid Sina enda jaoks sõna "normaalne"? Nii palju, kui mina olen oma elus aru saanud ja inimestega suhelnud, leian ikka enam, et minu jaoks tähendab "normaalne" igavat keskmist inimest. Samas ei saa kunagi kindlalt väita, et see, milline üks või teine inimene on, või see, mida üks või teine inimene teeb, on normaalne.

Ma olen veendunud, et tegelikult on igal inimesel oma kiiks ja küsimus on selles, kas meile meeldib see inimene koos tema kiiksuga või ei meeldi. Nii lihtne see minu meelest ongi.

Teine asi on see, et mulle meeldivad heas mõttes "hullud" inimesed - tegelikult on need pigem sellised inimesed, kes toimetavad omasid asju ega lase ennast avalikust arvamusest kõigutada. Enamasti näen mina neis inimestes väljanäidatud kirge oma tegemiste vastu.

Kommentaare ei ole: