reede, 14. märts 2008

Esimene kevadine vihm

Kuigi eilne ilm näitas nii päikest, lörtsi kui ka rõsket niiskust, õnnestus mul tabade hetk, kus sadas esimest kevadist vihma - sellel hetkel oli õhk soojemapoolne ja vihm ise oli justkui soojendusega. Esimene kevadine vihm tuletas mulle meelde, et ootamatult kiiresti on kätte jõudnud märts ja tegelikult ongi juba pungade puhkemise aeg peagi käes.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

mine vaata mõnda sirelipõõsast ja sa näed, kuidas pungad pakatavad - loetud päevad ja esimesed oksad rohetavad :)
homseni!
v.

Anonüümne ütles ...

mis homseni, ikka õhtuni! :) ma olen seniilik nr 1 :D

J ütles ...

Tegelikult märkasin neid pungi juba eelmine kolmapäev, kui olin kaugelt maalt lõpuks koju tagasi jõudnud. Meil maja ees on üks sirelipõõsaste puhmas ja tõesti-tõesti - rohelised pungad on juba täiesti olemas.

Heh, kui poleks olnud Sind, siis ma arvaks siiani siiralt, et homme on kohtumispäev :P