pühapäev, 27. november 2016

Kerge flirdi meister?

See pealkirjas sisalduv küsimus poleks mulle isegi pähe tulnud, kui ma ei oleks olnud sellise olukorra keskel, nagu ma parajasti olin. Minu jaoks oli huvitav kuulata ja vaadata, nalja visata ja veidi lõõpida. Selle pärast, et seda võis kerge flirdina tõlgendada, ma sugugi ei põdenud. Miks ma olekski pidanud, kui ma teadsin ja nägin kõike, seda, mis on sisu, seda, mis on vorm, ja kui ma isegi ei mõelnud enamat, kui et vaid lihtsalt suhelda ja suhtlemist nautida? Alles hiljem, kogu olukorrast juba kaugenuna, oli mul võimalik vaadata ja mõelda, kas üldse ja kuidas oleks seda võinud tõlgendada mehe ja naise vahelise vastastikuse huvitundmisena. Ja jõudsin taaskord järeldusele, et vaatamata sellele, et flirtida sai väga sümpaatse meesterahvaga, ei ulatunud minu mõtted neil hetkedel küll selleni, et tegemist on meesterahvaga või et ta kuidagi selles valguses mulle silma hakata oleks võinud, pigem oli tegemist lihtsalt suhtluspartneriga, kellega oli võimalik sama nooti tabada. Aga, muidugi, iseäranis lõbus seiklus seegi, piire tunnetades, piire kompides. Ja selles mõttes ju tore, kui flirdist kujuneb vahva manööverdamine, millele just endale omaselt - kiirelt, teravalt ja otsekoheselt - reageerisin. Elu-elukest, võib-olla oli selles kõiges ka vastus mõnele teisele küsimusele. Selles olukorras ei tulnud ma selle pealegi, et edasistest arengutest mõelda, aga kui ma analoogsetes "õigetes" olukordades olen samamoodi käitunud, siis pole imestada, et pole julgeid mehi leida. Kui iga vähegi väike püüdlus millegi poole poolelt sõnalt ära nullitakse, kust peaks see julgus siis tulema? Igal juhul hea praktiseerimisvõimalus ja hea iseendale otsa vaatamise hetk. Ja võib-olla oli see järgmise laupäeva peaproov, kuigi jah, sellise kogemuse kõrval võib see järgmine laupäev ikka väga nigelaks kujuneda. Aga, elame-näeme! PS Ja nii tore on, kui on seltskond, kus kõik inimesed on sellised, nagu nad on, vahetud ja siirad. Ei mingeid poose, ei mingit teesklemist! Märk endaga rahul olevatest ja ennast teostanud inimestest? Vahva! Äge! Tore! PPS Üks huvitav tähelepanek veel: meesterahvad kipuvad mulle instinktiivselt au andma. Eilegi jõudis ühe meesterahva käsi lahkumise hetkel kaabu juurde tõusta! Teadmine, kes oli SEE mees, annab sellele žestile veel iseäranis huvitava varjundi juurde. Võib-olla oli see aga peegeldus minu suhtumisest selle mehe tegemistesse ja toimetustesse, mine tea...

Kommentaare ei ole: